معترضان عراقی ساختمان استانداری ذی قار را بستند
شفقنا- معترضان عراقی، امروز(یکشنبه) در اعتراض به سوءمدیریت استاندار، ساختمان استانداری ذی قار در جنوب عراق را بستند.
به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از عربی ۲۱، فعالان و شاهدان عینی اظهار داشتند که ده ها تظاهرکننده ، امروز صبح، ساختمان استان ذی قار در مرکز شهر ناصریه را بستند و خواستار استعفای ناظم الوائلی، استاندار ذی قار، به سبب سوء مدیریت شدند.
ناصر العبادی، یکی از فعالان بیان داشت که تظاهر کنندگان بدون هیچ گونه درگیری با نیروهای امنیتی مسئول حفاظت از ساختمان، در مقابل درب اصلی آن تجمع کردند.
این اعتراض در استان ذی قار با پایان دادن اعتراضات از سوی نیروهای امنیتی بغداد و بصره همزمان شده است.
خبر را در عربی ۲۱ ببینید.

+ نوشته شده در یکشنبه یازدهم آبان ۱۳۹۹ ساعت 16:51 توسط علیرضا فراشی
|
این وبلاگ هیچ وابستگی جناحی ندارد و تنها رسالتش خبر رسانی صحیح است